Vi mener at 2019 er året for et nyttårsforsett på vegne av noen andre enn deg selv. I år utfordrer vi deg til å sette som ditt personlige mål at du bidrar til å gjøre Drammen grønnere. Vi inviterer deg til å bli med i byens viktigste politiske bevegelse og skape grønn revolusjon i den nye kommunen vår.

Sammenslåingen av Drammen, Nedre Eiker og Svelvik gir oss en historisk mulighet til å snu det etablerte politiske miljøet på hodet – og skape flertall for å virkelig gjøre nye Drammen til et grønnere, friskere og mer inkluderende sted å bo.

For å få til det så trenger vi DEG!

• Vi trenger DEG som nekter å sitte stille og se på at dyre- og plantearter forsvinner i rasende fart og at kloden er i ferd med å koke over.
  • Vi trenger DEG som brenner for en bedre og mer spennede byutvikling – som gjør plass til mer enn dyre boliger.
  • Vi trenger DEG som vil at studenter, unge og barn skal få et bedre og mer mangfoldig tilbud – som gir plass til alle, uavhengig av inntekt og etnisitet.
  • Vi trenger DEG som vil snu de enorme utfordringene med psykisk helse, utenforskap og prestasjonsjag blant unge og gamle – ved å skape et mer meningsfylt, nært og tryggere lokalsamfunn.
  • Vi trenger DEG som mener at demokratiet må føres tilbake til folk flest i Drammen.

DU kan bidra med å:

• stå på lista til valget og bli grønn folkevalgt til høsten!
  • delta i programarbeid og utforme politikken vår!
  • bidra til å spre det grønne budskap på arrangementer, dørbank, sosiale medier og i hverdagen
  • komme med nye ideer til hvordan vi skal gjøre Drammen grønnere

Vi tilbyr deg å bli en del av et herlig fellesskap som stadig vokser, fylt med ærlige, gode og inkluderende mennesker i alle aldre som deler et felles mål og som ikke har tenkt å la seg stoppe av noe for å komme dit.

Tar du utfordringen? Meld deg inn i dag HER!