Arrangementer i april

Se hvilke aktiviteter du kan bli med på i tida framover!

24. mars, 2019

• Onsdag 27.03: Grønn Hyggekveld // Rekord Bar, Tollbugata 4 // Kl 19:00. Grønn Hyggekveld er vårt tradisjonsrike lavterskelarrangement hvor du er invitert til å være sosial med gamle og nye medlemmer på et hyggelig utested. Dette er en perfekt anledning for helt ferske ansikter til å bli kjent med nye, grønne venner på en uforpliktende måte. Vi holder på fra ca 19:00-22:00, og det ender ofte opp i shuffleboard. https://www.facebook.com/events/2070822562953933/
  • Onsdag 03.04: Humlekassekurs // Konnerudgata 34 // Kl 18:00. Pollinerende insekter er truet. Hvordan kan vi tilrettelegge for humlene der vi bor? Vi har innkalt det ypperste av eksperter på området, som gir deg et praktisk kræsjkurs i bygging av humlekasser og en innføring av hva humler flest er opptatt av. Åpent for alle. Ta gjerne med barna! NB: Kun 20 plasser – aktiv påmelding her: https://www.facebook.com/events/2334880676835225/
  • Lørdag 06.04: Byttefest // Strømsø Menighetshus, Knoffs Gate 2 // Kl 11:00. Velkommen til klesbyttefest! Dette er dagen du kan fornye garderoben din på en morsom, sosial og ikke minst miljøvennlig måte. Ta en titt innerst i skapet eller i boden og ta med deg plagg og ting du ikke lenger bruker. Gjerne fine ting som du tror noen kan bli glad for å finne. https://www.facebook.com/events/417208119020194/
  • Mandag 08.04: Åpent gruppemøte // Konnerudgata 34 // Kl 19:00. Vi diskuterer hva vi skal mene om saker til kommende formannskaps- og bystyremøte. Sakskart legges ut her når det nærmer seg aktuelle møter: https://innsyn.drammen.kommune.no/motekalender Stikk innom og kom gjerne med din hjertesak. Møtet er åpent for alle medlemmer av lokallaget. https://www.facebook.com/events/784161405309889/
  • Onsdag 10.04: Grønn Hyggekveld // Rekord Bar, Tollbugata 4 // Kl 19:00. Se info over.
  • Torsdag 11.04: Åpent folkemøte om trygge skoleveier // Mjøndalen Samfunnshus // Kl 19:00. Mer info kommer, følg med på Facebook.
  • Onsdag 24.04: Grønn Hyggekveld // OBS: Papirhuset, Grønland 51 // Kl 19:00. Se info over.
  • Mandag 29.04: Åpent folkemøte om bygningsvern // Drammensbiblioteket // Kl 19:00. Mer info kommer, følg med på Facebook.
  • Lørdag 04.05: Strandryddedagen. Følg med på Facebook for mer info.